Voi vauvaa, nyt se on jo vuoden!!! En geestä! Onnea kaikille Satumaisille Sankareilla.
Mä lähden nyt Roomaan belgien MM-kisoja kattoo ja koirat jäävät Kepolle. Treenaillaan sitten ensi viikolla uudella innolla.
Cio Bella!
tiistai, 1. toukokuu 2012
Voi vauvaa, nyt se on jo vuoden!!! En geestä! Onnea kaikille Satumaisille Sankareilla.
Mä lähden nyt Roomaan belgien MM-kisoja kattoo ja koirat jäävät Kepolle. Treenaillaan sitten ensi viikolla uudella innolla.
Cio Bella!
NEITI NÄPSÄ
bordercollie narttu
Dreamoor Queen Lucy
s. 30.4.11
SYLVI
bordercollie narttu
HK3 BH Borderiinan Erikoisefekti
s. 9.9.06
PIISKU
bordercollie narttu
Borderiinan Bianca
s. 14.3.00
Kommentit