Pirun kylymä, en geestä jos tää on tätä seuraavat neljä kuukautta! Koiratkin nosteli tänään ulkona tassuja..Vapaapäivän kunniaksi otettiin kotona sisällä tunnarikapulan pitoa ja kantoa + tehtiin kaket. Nooh..mut treeniin.

Eka paikallaolot: istuminen ok, samoin makuu.

Seuruu: narulla eka..hyvä kontakti. Sitten ilman, kontakti tippui ajoittain "Joy-mummo maiseksi" kyttään täältä alhaalta kontaktissa...Kokeilin pallo takina  alla palkaa..täytyy kokeilla uudestaan..Muutoinkin täytyy taas alkaa panostaa tähän, kun on menny selkeesti huonommaksi.

Hyppy: taas lähtiessä ääntä, hitto ja eiku takas ja uudelleen. Nyt parempi ja hiljaa. Makkara palkka.

Tunnari: minä ja Johanna vietiin kapulat yhessä lähelle. Kapulat sekaisin, jonkinlaisessa ympyrässä..Haisteli hyvin ja ei nostellu vääriä, toi oman. Super iloinen Paula! Jee!

Ohjattu: merkille mennessä karkaili ja ynisi..Tätä ennen olin siis ottanut pelkät nostot. Karkaili merkiltä kapuloille ja jouduin ottaa vasemman kolmesti, kun kahella ekalla murisi kapulalle nostossa. Oikea tais mennä kerralla.  Sitten vielä merkkiä tai lähinnä siinä pysymistä Eijan käskyttäessä. Ihan ok. Palloo tästä.

sit jäi vielä yhteen liikkeeseen aikaa lopuksi.

Ruutu: merkkille hyvin, ekaan ruutuun kierti sivusta ja stopista istu..Käskin ylös ja kehuin siitä..Ja takas merkille leikkinä. Nyt meni ruutuun hyvin ja oikeeseen paikkaan seisoo ja pysy siinä hienosti..Hyvä, hyvä..

Outi taas tsemppas, et oo nyt tyytyväinen ees tähän treeniin..No koira näytti ainakin siltä, et ois onnistunu, joten kai mä sit oon. Tunnarista oon kyl ihan tosi ilonen.