Eilisiltainen tunnari onnistui, mut kapulan nostot meni hankaamiseksi..mutta sain ajatuksen, jota sitten tänään sovelsin..miettien mitä tein hyppynoudolle, et sain sen hiljaiseksi.

Hallilla siis treenattiin samaisella kokoonpanolla kuin eilen.

Idari: ns. uusilla säännöillä, vaikka ei mulla aiheesta kamalasti olekkaan haisua.  S-M-I asennot, ja teki kivasti kaikki. Hyvä.

Ohjattu: kapulan nosto muitutus ja sitten merkiltä, matkaa melkein oikeen verran. Vein itse yhtä kapulaa. Merkillä muistutusta ja palkkaa, et sinne kantsii mennä, vaikka kapulatkin ois kivoja. Merkiltä lähetys eka vasemmalle ja ennen nostoa muistutin ja huusin "hiljaa" ja tädää, otti hiljaa..Samoin oikean puolen. Jee! Työvoitta tältä erää, Vaikka tuskin tämä ongelma vielä on ratkennut.

Tunnari: Outi ja minä vietiin kapulat, ympyrä ja läheltä,  haisteli ja toi ekalla oman! Jee! Olin oikeasti iloinen.

Hyppy: Lähdössä päästi piippauksen, joten kutuin takas, toinen kierros meni hiljaa. Sai makkaraa. (Huom! Minä tosiaan olen alkanut taas pitää makkaraa mukana kuivaruuan sijaan, koska agilityssä, se meinaa tukehtua niihin kuivanappuloihin, kun on niin kova vauhti)

Kaket: I-M. M-S, I-S..hangataan, hangataan..

Luoksetulo: tuli hyvällä vauhdilla, joten pysäytin seisomaan, Hieno pysähdys..sai pallon palkaksi.

Pitkästä aikaa olen tyytyväinen treeneihin.. Nyt voi ilolla mennä viikonlopuksi duuniin...Tai sit ei..Kahden viikon loman jälkeen, se tuntuu vaan niin kovin nihkeeltä.