Satun valmennus jatkui vielä sunnuntaille. Meidän vuoro oli iltapäivällä ja mä olin jo siinä vaiheessa melko poikki..

Ekassa treenissä otettiin luoksetuloja..kiertämistä, jotta saataisiin nopeampi lähtö..Tää treeni oli jääny kyl meiltä joteskin vaiheeseen..Nopeita lähtöjä tuli treenattua aikaisemmin, mutta joteskin ne oli unohtanu, joten eiku hinkkaamaan...Otettiin kierrolla myös stoppia..parani loppua kohti..Maahanmenoja namilla..nää ei kovinkaan ripeitä..tosin Syy oli tässä kohtaa jo ihan läkähtyny.

Tokassa treenissä oli sitten kaukojen vuoro..iloiseksi yllätykseksi ne olivat menneet Satun mielestä eteenpäin. I-M eka, jouduin ottaa tosi läheltä. Istumiseen otettiin rima takajalkojen eteen avuksi. Maahan-seiso-maahan, seisaaltaan, parempi kuin aikoihin.. Olin tyytyväinen.

Otettiin vielä ohjattu niin, että vein Sylvin namilla merkille ja haki siitä kapulan. Mulla palkka näkyvissä. (Tätä ennen otin pari perus nostotreeniä)Teki noston hiljaa! Jesh! Lopuksi vielä merkki, sai siitä pallon. Paikka oli Satun mielestä parantunu!

Paikalla istumiset super super häiriöillä..Satu heitteli leluja, suhisi, tarjos nameja, kieri Syyn vieressä ja leperteli sille..Lähtihän se..Ei ollu yllätys..no mut sain myös palkattua tarkkaavaisuudesta, jotes oon ihan tyytyväinen. Näitä täytys treenata useammin.

Hyvä ihana sininen...Ei menny yhtään pöllömmin tämä päivä..Syy tarjosi ekassa treenissä kierrossa hyppyyä ja ruutua..Olin tosi iloinen, et tarjos jotain...Ja teki koko päivän hiljaa. Ihana sininen ei oo yhtään pöllömpi koira, sillä on vaan pöllö ohjaaja..

Skippasin agility treenit, sillä a) minä ja koira ihan loppu b) Sylvin molempien etujalkojen yläanturat auki..