Aamu treeni hallilla heti kasin jälkeen. Ideana oli ottaa toko leikkiä, jotta vahvistaisin taas tuota kuuntelupuolta.

Alku meni ihan hyvin, mutta sitten Sylvi alkoi sooloilemaan ja tekee mikä siitä ois niinku kivointa. Lisäksi alkoi pitää hieman ääntä.

Tämä peli ei sitte käyny mulle, koska ideana oli se, et mä kerron pelin säännöt. Peli poikki ja uudestaan. Laitoin merkille ja siellä kakeja. Nyt ei lotkauttanutkaan korvaansa istu käskystä ja muuttui muutenkin kaikin puolin sellaiseksi, et jos ei tehä niinku mä haluun, ni ei tehä olleskaan. Kävin nätisti nostaa istumaan, joka ei kyl tuottanu aivan toivotunlaista efektiä. Otin lähempää ja sitten ok...Suullisia kehuja.  Sen jälkeen vielä metallin haku ja hyppy. Nämä teki hyvin. Ei saanut kuin suullista palkaa.

Hitto mikä sika, paljasti kyllä taas niin kyntensä. Ei voi syyttää kuin itseään, et tekee noin. En oo osannu opettaa, sitä niin, et mun käskyjä kannattaa kuunnella. Paskaa.

Muutoinkin meillä kotona olen yrittänyt olla sille passiivisempi sen jälkeen, kun se röyhkeesti kävi pöydältä viemässä piparin mun nenän alta. Onneksi Kepo on juonessa mukana, vaikka se onkin sille äärimmäisen vaikeeta.