Karkasin tänään töistä ja painelin Outin seurassa suoraan hallille. Ihana lämmin halli!

Eka pallon heittelyä ja sitten seuraamisen aloituksia namikädessä..Sitten seuruuta..hhhmm..pään asento ei oikein meinaa pysyä..Nyt ois kyl apua, jos joku kuvais meidän treenin, ni tietäs edes vähän miltä se näyttää. Tätä täytynee miettiä.

Idari, eka kertaa merkit. S-I-M. Seisomisessa pieni sivuliike jäädessä, en muistanut varmistaa tätä pois. Istumisessa teki jotain muutakuin istui, en muista mitä. Lopuksi otin viel pallon tuijottelua eteenpäin. Mulle vaikeeta olla auttamatta koiraa (ideana siis, että se itse keksisi katsella eteenpäin, eikä minua), onneksi Outi oli vahtimassa mua.

Ruutu, merkkiä eka, näihin olin tosi tyytyväinen.  Ruudun paikka hiukka hakusessa, en tiedä haittasko aurinko (mua se ainaskin haittas väilillä, niin ettei eteensä nähny. ) vai mikä, mut paikka ei ollu ihan paras. Otin vielä muutaman ruutuun menon niin, että itse olin matkalla.

Metalli, voi pah..tää meni väännöksi..Tässä tulee taas ääntä nostossa ja tajusin liian myöhään ottaa pelkkiä hiljasia kapulan nostoja pallo näkyvillä..No onneksi nämä edes sujui.

Ohjattu, vasen puoli. Odotus meni hiljaa, siitä pallo. Merkiltä pallo ja vasen haettiin hienosti. Päätin haetuttaa vielä oikean; virhe. Meni ruutuun, meni merkille, turhautu, tuli ääntä jne...

Tunnari menee taas ihan tosi huonosti, höh. Oma tuli kyl mut en oo tyytyväinen tähän.

Kakeista eka I-M-I, I-S-I ja M-S-M Pitää olla tosi tarkkana sen takapuolen kanssa, istuu niinkuin jalat paikallaan, mut vetää pyllyn alle. Hiki tuli...Kumpa Tommi-pommi opettaisi Syylle hyvät kaket, se nääs osaa ne, hyvä Tomppa!

Kaikin puolin kiva treeni, ku ei ollu kiire. Sylvi oikeenlaisessa muudissa, vaikka tuota ääntä nyt tulikin muutamassa liikkeessä.