Aamutreenit hallilla, paikalla Outi ja lapset. Tomppa treenas eka ja sitten Sylvi.

Alkuun pyörimistreeniä, et saisin sen haukkuu..Onnistuin ja sain komennettua hiljaiseksi, siitä pallo.

Idarit ja jäävät liikkeet, järjestyksessä I-M-S. Kahdessa ensimmäisessä pallo edessä, että kyttäis sitä eikä mua, kun vilkaisi palloa, vapautin sille. Seisominen pomppupallolla eteen. Oli tosi hyvä, nyt näin itsekkin miten kivasti se teki sen.

Metallin nostoja, muutama ääni joille höpöttelin takas..Pääsääntöisesti tämä onnistui ja oli hiljaa, heti hiljasesta nostosta sai pallon.

Ruutu: eka pallo merkin takana, karkas..Toisella kerralla ei karannu. Sitten ilman palloa, hyvä..ja siitä koppi pallo. Sen jälkeen ilman palloa ja ruutuun. mun mielestä pysähty hyvin oikeeseen paikkaankin, O:n mielestä hiukka liika edessä, mut olin tähän tyytyväinen. Otin viel merkin pallolla.

Tunnari, kuten maanantaina..Söi naminsa, haisteli hyvin, nosteli omaa ja kadotti oman ja toi vieraan. Höh. Kävin itse kapuloilla ja nyt onnistui..Menin kyykkyyn palkkaamaan, kerkes kyllä siitä huolimatta purra kapulaa.

Kaket: Ilmeisesti harjanvarsi on liian kepoinen minun "herkällä bc nartulle" Siirryin lautaan, et istuisi vieläkin enemmän taakse, Parempi. Sitten seisomisesta maahanmenoja., Maahanmenon käskyksi uusi taakse, jota olen treenaillut kotona. Osa meni ihan kivasti. Itse olin kuin viilipytty, hyvä minä.

Ohjattu, vasen puoli. Eka kapuloiden vienti. Oli hiljaa ja tuijotti minua, sai tästä pallon. Merkille hyvin, ja siitä pallo. Toiselta merkiltä lähitin hakemaan kapulaa. Katteli hiukka keskimmäistä mutta hienosti hoksasi vasemman ihan itse. Hyvä, hyvä..Tästä vapautus pallolle.

Luoksetulon nopeeta lähtöä x1. Perusasennosta karkuun ja pallolle, juoksi hyvin.

Hyvä treeni, parempi mieli, kyllä kai tää taas tästä...Omasta asenteesta tämän päivän treenissä olen ylpeä.