Ihanaa, ihan selkeesti tulossa kevät! Päivät on pidempiä ja valoa enemmän, tykkeen!

Aamulla käytiin hallilla treenaa tokoa, tein eka koska Outi oli myöhässä.

Seuruu, eka namilla ja sitten ilman. Muutaman kerran jouduin huomauttamaan paikan olevan liian edessä.

Idari/ zeta, treenasin niitä jättöjä, kun uudessa idarissa se tulee jo muutaman askeleen jälkeen. Meni kivasti muutoin, mutta kääntää mun perään päätä, josta kuulema nykyisillä säännöillä tiputetaan -2...hhhmm olen pohtinut opettaisinko sen sit takain kyttää merkkejä vai kuinka sitä päänkääntöä sai pois. Tyhmä uusi sääntö.

Luoksetulo pysähdyksillä, eka seisominen huona ja mulla huono käsimerkki. Uusiksi ja suora pallo. Maahanmeno ok. Siitäkin pallo.  Maasta luokse kamalaal himmailua, en oikein osannu ratkaista tätä..joten jätin siihen. Tähän oon siis treenaillu sitä maassa pysymistä ja pallolla härnyytä, nyt pitäs osata vaan jalostaa se etiäpäin. Täytyy taas kysyy viisaammilta.

Ruutu: Merkillä pitäs taas pitää enemmän palloo, ku menee hiukkasen liian kauaksi merkistä. Ruudussa ekalla alusta ja tokalla ilma. Hyvä paikka ja pysähty hyvin. Jätin siihen. Merkki viel ja pallo, pallo oli vääränlainen (Piiskun jäämistöstä, ei kelvannu). 

Tunnari: Ympyrä, Outi vei kapulat lähelle ja oma kolmosessa, Haisteli hyvin, tosin tais hamsasta vierasta kapulaa, mutta toi oman. Olin liian hidas palkassa, kerkes purra. Otan siis vielä lähempää, naksun nostoon ja lentävää makkaraa ja kantoa erikseen.

Ohjattu: Vasen puoli. Paikalla odottaminen oli joteskin vaikeaa...mutkuili...ja ei pysyny sivulla, oisko tämä nyt sijaistoimintaa hiljaa olemisesta?!? Merkillä pallo ja sitten ilman palloa. Lähetin ihan oikeesta paikasta ja toi vasemman hienosti hiljaa. Tähän olen tyytyväinen.

Kaket: Tekniikka treeni, Päätän jatkossa palkata jokaisen hyvän siirron, Palkkaa sekä edessä ja takana riippuen mikä asennon vaihti tulossa.  Mut en hermostunu, joten poitsit mulle.

Illalla olikin sitten vielä agility treeni. Ratatreeni ja Syy meni ekana. Ihmeen raivona oli, kaverit jopa alkoivat epäillä, et oisko se sittenkin tiine? No tuskin on. Valitettavasti. Radalla oli paljon kontaktien ali meneviä putkia ja ne oli meille selkäesti vaikeita, koska kontaktit ovat selvästi kivompia kuin putket. Muutoin radalla oli tosi hyviäkin pätkiä ja kontaktit meni tosi kivasti, mut oli se ihan oikeesti jotenkin raivokkaalla tuulella, jopa niin raivona, et mun piti jättää ekan radan jälkeinen vaikeenkohdan treeni kesken, ku oli niin lähellä, et mulla ois palanu siihen pinna ihan lopullisesti. Toinen rata menikin ihan mallikkaasti, siihen olen melko tyytyväinen.