Menin hallille, myöhässä koska olin töissä. Olin suunnitellut treenit hyvin ja kappas, kun ei menny heti niinkuin olin ajatellut, mulla kiehahti ja mun asenne meni suorastaan paskamaiseksi...

Otettiin eka paikalla olot. Istumisessa meni hyvin, mutta makuussa haisteli kahdesti. Outi kielsi.

Metallia kierrolla, tulee ääntä...Otin sitten pelkkiä nostoja ja siitä lelulle, nämä meni pääsääntöisesti hyvin,mutta en saanut enää korjattua asennettani..hitto..et ärsyttää....

Seuraaminen, pari kertaa niias..autoin ja ei niiannu. Ihan ok.

Tunnari, paljon kapuloita Outi vei vieraat ja mä vein oman..nameja sekaan. Käytti paljon aikaa kapuloilla ja nosti oman, jätti, varmisteli ja nosti sen uudestaan. Palkkasin kyykyssä, kun lähti tulee oman kanssa kohti, ei ehtiny purra.

Ruutua ja merkkiä, kuten valmennuksessa. Karkaili merkille, en ollut siitä vihainen. Kerran tai ootellassa piipata, kielsin ja oli hiljaa.

Kaket..plaah..Istumista taakse harjanvarsi etujalkojen takana, se meni hyvin, mutta mainas peruutella seisomisessa. Maahanmenoa taaksepäin ei osaa ja minä en osaa..en tykkää tästä..

Ohjatun kapuloiden vienti, kyttäs mua ja kerran olin kuulevinani piipitystä, hiljaa sanan jälkeen ei kuuluunu taas mitään. Palkkasin tästä pallolla. Otin vielä merkin ja siitä pallo.

En osaa ja ei päästä koskaan kisoihin..masentavaa. Keskiviikon treeniin täytyy kasata taas oma pää..