Tänään olin eka kertaa treenaa KPSH:n tokoporukassa.

seuruu: muutoin ok, mutta perusasennot vinoja ja mä kuulema kävelen oudosti hitaassa, sitä täytyy miettiä.

ohjattu:  Vasen oli taas vaikee, ja hirveetä häsläystä merkin kanssa, sain kuitenkin onnistumaan. Oikeapuoli ihan ok,

ruutu:  merkiltä lähti vähän epävarmasti, mut löysi tiensä perillä.

tunnari: Kuten eilen, oisko ottanu katsojista painetta ja paineli taakse haistelemaan, annoin uuden käskyn ja sitten sen keskittyminen hävis ihan kokonaan. Yritin keskeyttää sen toiminan, mut en onnistunut..vaan toi rivin viimeisen. Otin uudestaan ja jäin itse lähemmäksi seisoo, parempi ja oikeaastaan ihan hyväkin. Toi oman..Voi plaah...

 Agilityssä treenattiin takaa leikkauksia ja kerrankin voin sanoa, et mä tein oikein, mut mun koira ei tajuu niitä. Pidemmät matkat, joihin tulee takaaleikkaus, onnituu jo paremmin, mut läheltä kääntyy vaan mua päin ja tuijottaa ja haukkuu, et mihinkä! Noooh..kättä alemmas ja lisää treeniä. Sit treenailtiin takaakiertoa ja saksalaista, oikea puoli sujuu tässäkin lajissa vasenta paremmin.

Niin ja, Piisku alkaa olla parempi, nyt aloitetaan taas varovaista liikunnan lisäämistä.